Move or Delete

Discussion in 'gV governance' started by LeeHere Absent, 28 Mar 2011.

  1. Han Held

    Han Held <3 Internet Mean little kid <3
    Doubtful

    It depends on what you use as a standard for 'better' or 'worse'...standard of living? literacy rates? other metrics.
    I tend to agree with you, but here's the rub: the past only looks better because it's resolved, there have never been any golden ages, even in the classical period most of the population were illiterate peasants.
     
    • Like Like x 1
  2. Kick Frenzy

    Kick Frenzy HUZZAH!
    Scurvy

    This is not weed induced.
    That does not mean I don't know someone with good weed the best shit around.

    But I really do see an undercurrent of positive shit.
    From Libya saying "We're mad as hell and we're not gonna take it anymore" to anti-bullying measures and international efforts to clean up the world and to work together in more meaningful ways.
    Governments will always suck, but the nation is a different story.
    More people are becoming globally conscious than ever before, because of the internet.
    More people are able to help others in need because of the internet.
    More concern is being given to the environment and to each other, partially due to the internet.

    Sure, there are plenty of Phelps' out there. But that's not new.

    What's NEW is that we have more and more ways to work together.

    But now I'm getting a bit too philosophical (yay for spellcheck!) (Erm... both "yay" and "spellcheck" are spelled wrong apparently.)

    Where was I....
    *takes swig of beer*
    Oh yeah! I was done with this post!
    On to the next thread!! :D
     
    • Like Like x 1
  3. Kick Frenzy

    Kick Frenzy HUZZAH!
    Scurvy

    I must be misunderstanding this.

    It reads like you're saying "Flame wars are bad."
    Then saying, "I trolled you because you clicked "agree" to something I didn't like."

    Please tell me it's just the beer making me misunderstand this!
     
    • Like Like x 1
  4. Lias

    Lias Open Community!
    Arsey

    It was that lucifer from SCII trolling me at SLU. Then the gV new girl is over there agreeing with him!

    Like she is over there agreeing with Joshua Nightshade right now. Incredible.
     
    • Like Like x 1
  5. Kick Frenzy

    Kick Frenzy HUZZAH!
    Scurvy

    Who is that?
    Or... link?
     
  6. Lias

    Lias Open Community!
    Arsey

    At the time it was LeeHere
     
    • Like Like x 1
  7. Han Held

    Han Held <3 Internet Mean little kid <3
    Doubtful

  8. Han Held

    Han Held <3 Internet Mean little kid <3
    Doubtful

    or not.
     
  9. Lias

    Lias Open Community!
    Arsey

    I'm on my phone so I can't link.
     
  10. Han Held

    Han Held <3 Internet Mean little kid <3
    Doubtful

    oooh! guessy guessy time.
    No idea about the one, but I'm guessing you're referring to Lee agree with Joshua here.
    I think when someone's got a good point, they've got a good point, regardless of anything else. I found myself agreeing with Prok tonight FFS.

    I remember Lee from the blogorum before I decided to start posting -she's good people.
     
    • Like Like x 3
  11. Bulldick!

    Bulldick! Rampaging
    Notamused

    This.

    :hug:
     
    • Like Like x 2
  12. Ishina

    Ishina Should Update Title

    It was only a bad post because Mars/Nina says it was a bad post.

    “Nicky was a rat because Sonny Black says he was a rat. Who the fuck am I? Who am I? I'm a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.”
     
    • Like Like x 1
  13. Lain

    Lain End of line. #resist
    Sneaky

    Yeah that don't make personal attacks in this thread thing was really difficult to grasp hold of.
     
    • Like Like x 2
  14. Kick Frenzy

    Kick Frenzy HUZZAH!
    Scurvy

    Ok, Lias, if I got it right:

    Luc posted shit you didn't like on SLU.
    Lee posted something saying she agreed with him, on SLU.
    You thought this was a good reason to start a thread about Lee. (On gV?)

    Then, Joshua says that avoiding someone is different than calling someone out.
    Lee agrees.
    Then you say "and she's agreeing with him now".

    Is that right so far?
     
    • Like Like x 1
  15. Ishina

    Ishina Should Update Title

    Good doggie.
     
  16. Lias

    Lias Open Community!
    Arsey

    'Pick on people everyone else is picking on because it's fun and I'll fit in.' is not a good point.
     
  17. Kick Frenzy

    Kick Frenzy HUZZAH!
    Scurvy

    Actually, by what Ish just said, she's basically saying that whatever Mars did was up to Mars and not really an issue.
    And all of our discussion is just dust in the wind, unless Mars feels like splaying out some sort of dust collecting net thing that I don't have a good analogy for.

    Or, simply, Ishina knows why her post was deleted and says "Yeah. If Mars says that's what happens, then so be it."
    It doesn't matter who agrees or not, Mars rules this house.

    Although, I think the posters here have more weight than a puff of dust.
     
    • Like Like x 1
  18. Lias

    Lias Open Community!
    Arsey

    Yep.
     
  19. Kick Frenzy

    Kick Frenzy HUZZAH!
    Scurvy

    So much for staring cross-forum shit, eh?
    Sorry to poke at you, but really... this is the exact same shit you tell other people they're shitty for doing.


    ETA: As in, why not start the thread on SLU instead of gV? That's just dragging unrelat
     
    • Like Like x 3
  20. Bulldick!

    Bulldick! Rampaging
    Notamused

    The word you are looking for is consistency... just saying.

    :hug:
     
    • Like Like x 1

Share This Page